فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

سردار حاجی‌زاده: سرنگونی پهپاد آمریکایی سایه جنگ را برطرف کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان ماه) در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی، گفت: شهید طهرانی مقدم سه خصیصه یک مدیر و فرمانده قوی را داشت. هم اخلاص داشت هم انقلابی بود و دارای کارآمدی.

وی افزود: امروز اگر مدیران ما این سه خصیصه را داشته باشند در همه عرصه‌ها چه نظامی و چه حوزه‌های غیرنظامی می‌توانند موفق باشند.

سردار حاجی‌زاده، بیان کرد: الگوی مدیریتی شهید مقدم که رهبر انقلاب فرمودند او مدیریت نخوانده بود ولی مدیریت طبیعی داشت. اگر این خصایص را در انتخاب مدیران داشته باشیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط منطقه، بیان کرد: مسئله غزه امروز یک موضوع جهانی شده است و جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی که از بیش از ۴۰ سال قبل توسط امام راحل و مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفته می‌شد، امروز عمق جنایت‌های آن‌ها را ملت‌ها در همه قاره‌ها متوجه شده‌اند.

وی ادامه داد: شاید در گذشته به مسئولان جمهوری اسلامی ایران انتقاد می‌شد که چرا در خصوص رژیم صهیونیستی این‌گونه سخن می‌گویید. اما اکنون کودک‌کش بودن و عمق جنایت‌های رژیم برای همه روشن شده و عمر چندانی نخواهند داشت.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه پیروزی رزمندگان فلسطینی یک پیروزی راهبردی بزرگ است، تصریح کرد: این پیروزی با اقدامات تاکتیکی ‌و عملیات‌های جنایتکارانه و به شهادت‌رساندن کودکان به هیچ وجه از بین رفتنی نیست و آن‌ها به طور مطلق پیروز هستند و در آینده همه دنیا این موضوع را خواهند دید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش ایران نسبت به گسترش جنگ به لبنان و حزب‌الله، خاطرنشان کرد: امروز جنگ گسترش پیدا کرده است و امروز لبنان درگیر است. احتمال دارد حد درگیری‌ها از این هم بیشتر شود، آینده خیلی مبهم است ولی ایران آماده همه شرایط است.

سردار حاجی‌زاده درباره تهدید ایران توسط آمریکا نیز، اظهار کرد: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، تصریح کرد: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

کد خبر 806902
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 55
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 32
    متأسفانه ...تاکنون در جنگ غزه در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      22 0
      کی کوتاهی کرده است
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      6 1
      خوب معلومه
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 29
    ادعای آمریکا درباره حمله به مواضع ایران در سوریه/ ادعای آمریکا درباره حمله به مواضع سپاه پاسداران ایران در سوریه/ حمله آمریکا به مواضع سپاه و گروه‌های هم‌پیمان ایران در سوریه با دستور بایدن
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      23 16
      از تلگرام کپی نکن برادر
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      12 4
      تیتر را ول کن برو سر مشروح خبر
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    13 31
    تقاضای آمریکا از حزب‌الله برای وارد نشدن به جنگ غزه/ کشته شدن ۳۶۳ نظامی اسرائیلی در درگیری‌های غزه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 37
    مقاومت اجازه پیشروی متجاوزان در محور‌های مختلف غزه را نمی‌دهد
    • US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      38 11
      اسرائیل تا ساحل غزه پیش رفته محورهای دیگر را هم بزودی یگیرد
    • صرفا جهت اطلاع IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      9 31
      اسرائیل تا ساحل پیشروی نکرده بلکه از سمت ساحل غزه شروع کرده برای نفوذ به شهر که هنوز هم در آنجا زمین گیر مانده است
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      12 4
      ۱۵:۰۳حماس گفته بودروزاول اگراسرائیل واردغزه زمینی شودجهنم خواهددرست کرداسرائیل هم ون فرداهمون حرف واردغزه شدوحالاتاکیلومترهاجلورفته
    • US ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 10
      ویدیو ی مبارزان را دیدیم تا بحال چندین تانک و نفر بر و تعدادی سرباز اسرائیلی را از بین برده اند هنر کردند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    13 29
    ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    17 22
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳/ شهادت ۴۹ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است. مدعیان حقوق بشر نه تنها از کنار جنایات غزه می‌گذرند؛ بلکه حمایت هم می‌کنند.
    • ایرانی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      ببخشید اشتباهی منفی دادم.مرگ بر آمریکایی که همدست شده با رژیم کودک کش
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    10 23
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵/ بیش از 95 درصد تظاهرات‌های جهان در حمایت از فلسطین و غزه و ضد اسرائیل است
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    8 22
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹/ 1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 29
    آینده برای فلسطین است
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      28 13
      کپی نکن برادر از تلگرام
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    15 24
    فیلم درآوردن ترکشی بزرگ از بدن دختر فلسطینی قبل از شهادت ، قلب آدم را ذوب می کنه. تورو خدا انتقام بگیریم از صهیونسیت های سگ صفت
  • نعمت IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    35 11
    شوخی نکن سردار......
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    13 21
    دولتمردان غربی جنایتکار در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایتکار مشارکت دارند. هرکس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه دفاع کند در این جنایت شریک است. هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود/ اسرائیل و آمریکا هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی را می‌کشند. در این مدت 38 روز اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به بهانه جنگ با حماس بیش از 12 هزار نفر را در غزه کشته است. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد. جو بایدن جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. ارتش آمریکا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. اروپا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 21
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      12 3
      از بیست پیام ۱۸تاش خودت به تنهایی نوشتی ،جای اینهمه نوشتن تشریف ببر غزه و. به حماس و ملت مظلوم فلسطین کمک کن
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    14 21
    اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب سوریه را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب لبنان را متوقف کند. اسرائیل ‌جنایتکار باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در فلسطین اشغالی را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در نوار غزه را متوقف کند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    48 22
    چیزی که اکنون مشاهده می‌کنیم رفتار دوگانه غرب در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی است. اگر غرب ادعا می‌کند مردم اوکراین از سوی دولت روسیه مورد تهاجم قرار می‌گیرند چرا در همین زمانی که غزه بمباران می‌شود، در مورد مردم فلسطین چنین موضعی ندارند؟ آنها می‌گویند در غزه هیچ کاری نباید انجام دهید. استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی تهدید بزرگ‌تری برای حقوق بشر محسوب می‌شود. ارتش اسرائیل در روزهای گذشته حملات خود را بر بیمارستان‌های نوار غزه افزایش داده که این امر منجر به شهادت بسیاری از بیماران و زخمی‌های این بیمارستان‌ها و همچنین کسانی شده است که به این مکان‌ها پناه آورده بودند. طبق آمارهای اعلام شده دستکم ۱۱ هزار و ۷۸ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۵۰۶ کودک و سه هزار و ۲۷ زن در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند. در همین حال، بر اساس آمار رسمی، تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر است.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    80 15
    اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نوار غزه دست به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت زده است
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است. شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین و نوارغزه است.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    10 15
    جنایات آمریکا ثبات منطقه و دنیا را به خطر می‌اندازد. جنایات اسرائیل ثبات منطقه و دنیا را به خطر می‌اندازد. سلاح هسته‌ای اسرائیل امنیت دنیا را تهدید می‌کند. بمباران غزه جنایت جنگی است. بمباران شدید غزه به طور کامل غیرقابل قبول و جنایت جنگی است. ارتش اسرائیل همچنان از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا علیه مردم غزه استفاده می‌کند.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    17 17
    اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 38 روز غزه را به جهنم تبدیل کرده است. آمریکا جنایتکار کودک‌کش است. اروپا جنایتکار کودک‌کش است. اسرائیل جنایتکار کودک‌کش است. تنها راه پیشرفت، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه است. رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد/دولت آمریکا مسوول است.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    11 16
    در این مدت 38 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    12 18
    1 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار درکار است. 2 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اروپا جنایتکار درکار است. 3 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار درکار است. مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار در سال 2001 به همراه غرب و ناتو به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان وارد افغانستان شده است ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده و طالبان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 14
    جو بایدن جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. ارتش آمریکا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. در این مدت 38 روز اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به بهانه جنگ با حماس بیش از 12 هزار نفر را در غزه کشته است. هر 10 دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود/ اسرائیل و آمریکا هر 10 دقیقه یک کودک فلسطینی را می‌کشند.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 16
    اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب سوریه را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب لبنان را متوقف کند. اسرائیل ‌جنایتکار باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در فلسطین اشغالی را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در نوار غزه را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.
    • بابائی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      16 3
      باشعار دادن که اسراییل از بین نمی رود باید شما ودوستانتان دست به اقدام عملی بزنیدوبا رفتن به غزه دخل اسراییل را دربیارید
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    50 8
    واردجنگ شدن با امریکایعنی به باد داد آنچه با خون دل به دست آورده ایم
    • US ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      33 33
      مگر هنوز ... چیزی برایتان باقی گذاشته
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 12
    دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه هنوز هم از جنایت های آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان از 1359 درس عبرت نگرفتند
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    8 14
    ببینید | اعتراف فرزند ژنرال سابق صهیونیست؛ اسرائیل نابود خواهد شد
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 11
    سرقت ۴ میلیون بشکه نفت ایران توسط آمریکا از سال ۲۰۲۰
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    12 16
    *درباره سخنان نپخته و ناشیانه اخیر آقای ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان که گفته مردم ما از اینکه ما فلسطینی‌تر از فلسطینی‌ها باشیم، خسته‌اند ، عرض می‌کنم تجربه چندین ساله گذشته نشان داده هزینه برای کشور را کسانی درست کردند که به جای همراهی با گفتمان مقاومت، مسیر انفعال در برابر غرب و رژیم صهیونیستی را در پیش گرفتند و با جرأت و جسارت بخشیدن به حریف، کشور و منطقه را آماج ترور و خرابکاری و جنگ قرار دادند. *از دستگاه قضائی می‌خواهیم که برای دیده شدن نتیجه کار آن دستگاه توسط مردم با کسانی که به کشور خیانت می‌کنند به ویژه دولت 11 و 12 را به پای میز محاکمه بکشند تا امروز دیگر شاهد اراجیف‌گویی برخی از خائنین نباشیم.
  • CA ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    9 12
    الان باید باید ایران قدرت مند پشت حماس باشد ویا حزب الله کمک کند اینهمه جنایت می کند وشما از تهدید آمریکا ترسیدید کو. آن هل من مبارز ،شعار بس است به حماس کمک واقعی کنید
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      16 4
      تا همین جا هم فقط ایران پشت حماس و فلسطین بوده
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 11
    صهیونیست ها از سال 1918 تاکنون 100 درصد فقط با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 9
    حمایت از فلسطین و هم غزه با حرف شعار 100 درصد فقط غلط و اشتباه است دیگر به درد فلسطین وغزه نمی خورد.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 13
    جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد که اروپایی‌ها و آمریکا علی‌رغم اختلافاتی که در موضوع غزه دارند، اما حتی جرأت ندارند که جنایات صهیونیست‌ها را آنطور که هست که توصیف کنند. جنگ غزه رفتار دوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 16
    نگاهی بر جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۶ سال گذشته برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 15
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 14
    جمهوری آذربایجان باکو رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان باکو با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و هم کشورهای اسلامی است.
  • جواد IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 11
    اگر غربی ها صداقت در گفتار دارند ،باید از دادن بمب و تجهیزات برای پیشگیری از گسترش درگیری به اسرائیل خودداری نمایند.این نمیشود که خود هیزم بیار این معرکه باشند،و همزمان بخواهند دستشان نسوزد.اگر عاقلانه به قضیه نگاه کنند.این دیگر قضیه اوکراین نیست ،اگر جنگ گسترش یابد،امکان دارد ناخواسته کل خاورمیانه درگیر شود.واین برای صنعت وابسته نفتی آنها مخصوصاً به نفت خاورمیانه ،ازسم مهلک بدتر است.پس بهتر است به صدای وجدان ملتهای خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین لااقل توجه نمایند.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    نگاه اجمالی به مثبتها و منفی های نظرات واقعیت رو نشون میده🤣
  • US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 1
    گاندی می گوید تو نمی توانی کسی را مجبور نمایی درست رفتار کنه ولی می توانی طوری رفتار نمایی که آرزو می کرد ای کاش درست رفتار می کرد
  • حسین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    جمهوری اسلامی ایران یک نظام چند لایه است. یعنی اگر دریک روزمجلس و دولت بطور کامل وجود نداشته باشند. هیچ اتفاق خاصی نمی افتد. مثل کشته شدن رئیس جمهور و نخست وزیر. درسال شصت..اسرائیل یا آمریکا ییها ممکن است بمباران بسیار سنگین انجام دهند . اما ؟؟؟؟ دست آخر باید روی زمین با ایرانیها بجنگند. بزرگترین آرزوی ما همان نبرد زمینی با اشرار جنایتکار آمریکای هست. جاودانه باد ایران. سربلند و ایستاده قامت هچون دماوند و البرز .شهادت نقطه اوج و آرزوی ماست. چه بکشیم چه کشته شویم. هردو برای مردم ما یک تکلیف الهی است.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    چه عجب. پس اینکه دیگه امریکااصلا! به منطقه نمیادودرتنگه هرمزفرماندهان ناوهای امریکا، نردبان میزارندبرای دلاورمردان سپاه که برندداخل ناوهارابازرسی کنندبه همین خاطره؟؟ یعنی امریکادیگه توخلیج فارس پیداش نمیشه؟؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    3 0
    این همه کارشناس داریم و متخصص بی زحمت یه بهبودی به اوضاع مملکت خودمون بدین به جای جنگیدن با دنیا
  • سید IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 2
    هر وقت آمریکا و رفقای آنها به مردم دنیا که تا به حال به آنها ظلم کرده اند کمک کنند و دست آنها را بگیرند و مردم دنیا خوبی آمریکا و رفقای آنها را تایید کنند و این خصلت را همیشگی برای خود حفظ کنند کشور ما هم به آنها اعتماد خواهد کرد که اصلاح شده اند در غیر اینصورت هرگز .